وظایف اداره اعتبارات
- صدور درخواست وجه الکترونیکی و ابلاغ اعتبار با توجه به موافقتنامه های متبادله و در سقف تخصیص اعتبار از محل اعتبارات هزینه ای – تملک و ردیف های عمومی
- تامین اعتبار اسناد و قراردادهای قابل پرداخت در چارچوب قوانین و مقررات (ماده 52 قانون محاسبات
عمومی ) در سقف تخصیص اعتبارو نقدینگی
- جمع آوری اسناد دیون و تهیه فرم های مربوطه به آنها جهت طرح درکمیسیون دیون بلامحل در موعد مقرر
- کنترل فرم های اعتبارات برحسب برنامه ، فعالیت ، فصول و ریز فصول هزینه به همراه جزئیات آن جهت استفاده در زمان مبادله موافقتنامه ها
- بررسی و کنترل موافقتنامه های سازمان و اعتبارات ابلاغی در راستای تطبیق هزینه ها
- جمع آوری درخواست وجه حقوق استانها و تنظیم درخواست وجه یکپارچه الکترونیکی برای دریافت وجه آن از خزانه برابر قوانین و مقررات ضمن هماهنگی با اداره دیافت و پرداخت
- کنترل اعتبارات تخصیص یافته ، میزان نقدینگی و اسناد آتی در چار چوب موافقتنامه ها
- تهیه و تنظیم گزارشهای مورد نیاز جهت ارائه به مقام مافوق ، دستگاههای نظارتی و رفع مغایرت از ابلاغهای اعتبارات با استانها و ارسال تائیدیه کلی ابلاغها به استانها در اعتبارات هزینه ای و تملک در پایان سال مالی
- انجام سایر امور محوله از طرف ذیحساب و مدیر کل امور مالی